sobota, 28 marca 2015

Siwy koń, krok po kroku - Gray horse -step-by-step-


Tak jak obiecałam, dzisiaj pokarzę Wam etapy powstawania konia suchymi pastelami. Jest to bardzo czasochłonne, i wymaga dużej cierpliwości, ale warto, żeby na końcu móc być zadowolonym z efektów swojej pracy.

Krok 1:  Rysowanie kształtu konia ołówkiem.


Krok 2:  Gotowy ogólny szkic, i poprawienie małych elementów cienkopisem.


Krok 3: Dorysowanie akcesoriów, w tym wypadku jest to kantar i kawałek derki


Krok 4: Zaczynam kolorować najpierw głowę i mniejsze elementy, później większe obszary


Krok 5 : Nanoszenie koloru na kantar, i kawałek grzywki


Krok  6:  Nanoszenie najpierw najjaśniejszego koloru, potem stopniowo ciemniejszego na większe obszary

Krok 7:  FINAL STEP



-----------------------------------

Nawet przy rysowaniu suchymi pastelami, dla lepszego efektu można poprawic mniejsze elementy, takie jak oczy, cienkopisem, lub w przypadku włosków czuciowych przy pysku, delikatnie zaznaczyc je ołówkiem:



Na końcu jeszcze w całości:



Jak widzicie, poradnik nie był dla zaawansowanych, a raczej dla zaczynających swoją przygodę z suchymi pastelami artystami. Myslę, że choc trochę wydał się przydatny.....I zobaczyliście, jak ja tworzę właśnie takie prace.

Pozdrawiam Was, i zapraszam do komentowania! ;)
~W.


4 komentarze:

  1. Wow! Jestem pod wieeelkim wrażeniem :) ja mam tylko pastele olejne (też ładnie wychodzi, ale raczej jest różnica niż pastele suche)... No koń bardzo ładny, ale myślę, że nos jest jakiś dziwny =/ poza tym super!
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko boska to jest super 😱😱😱

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nikogo, kto tak rysuje, masz ogromny talent, będziesz znaną artystką! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Jaki byłby koszt gdybyś namalowała taki obraz mojej Gaji? Jestem zainteresowana :) Odezwij się proszę.

    OdpowiedzUsuń