niedziela, 22 marca 2015

Cześć, Witaj, czy jak kto woli (:


Ten blog będzie poświęcony  rysowaniu, i pokazywaniu Wam moich prac. Rysuje odkąd pamiętam, a właściwie, odkąd po raz pierwszy trzymałam ołówek.  Myślę, że moje prace Wam się spodobają, i będziecie komentować, oraz wyznaczac mi cenne uwagi, dzięki którym moje prace będą jeszcze lepsze.
moja ulubioną technika sa suche pastele. Najbardziej lubię uwieczniac na papierze konie- moje ulubione zwierzęta.
Zapraszam do pozostania na blog, i do zaglądania! (:

4 komentarze:

  1. Ale ślicznie, masz tslent! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To twój rysunek? *.* Naprawdę piękny, rysuj dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten rysunek :)
    Czekam na kolejne.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    zacisze-kolekcjonerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę zaglądać i postaram sie komentowac każdy post :3 Bosko rysujesz *_*

    OdpowiedzUsuń